La Ratlla Traditional Cache

Hidden : 2/26/2011

El cim de “La Ratlla” (625 m), també conegut com “La Mola”, és el més alt de la Serra de Corbera.

Accés “A” - Des d’Alzira, per la carretera que recorre la vall de la Casella i puja fins el Camp de Tir al plat, on hi ha un bar i un parc infantil. Ací deixarem el cotxe quan el bar està obert, fora del seu horari el camí està tancat per una cadena però es pot passar caminant.

Des del bar del Camp de Tir seguir la pista forestal, en uns 15 minuts passarem junt a una gran tanca on hi han cérvols, i també pel catxe (visit link) seguidament està la casa forestal i la Font de Bono (sense aigua), pujant per l’escalinata tallarem camí per tornar a la pista uns metres més amunt, ací seguirem les indicacions de “Font de la Teula, Cova de la galera i Favara”. Als 5 minuts trobarem un caminet a l’esquerra amb un indicador, on abandonarem la pista forestal. En 20 minuts més, arribarem a una bifurcació del sender, cal anar a la dreta, per on baixarem a uns bancals per on continua el sender fins el cim de La Ratlla. El recorregut té 4,5 Km i dura 1:30 hores.

Accés “B” – Des del cim del Massalari, on hi ha un altre catxe, pel sender PR-V38, a 30 minuts.

El catxe és troba fora de la vista dels excursionistes, apartat del cim.

Ací podeu baixar-vos un track que recorre 4 catxes en la zona : (visit link)

==============================================

La cumbre de la “La Ratlla” (625 m), tambien conocida como “La Mola”, es la mas alta dela Sierra de Corbera.

Acceso “A” - Desde Alzira, por la carretera que recorre el valle de la Casella y sube hasta el Campo de Tiro al plato, donde hay un bar y un parque infantil. Aquí dejaremos el coche cuando el bar está abierto, fuera de su horario el camino está cerrado por una cadena pero se puede pasar andando.

Desde el bar del Campo de Tiro seguir la pista forestal, en unos 15 minutos pasaremos junto a una gran valla donde hay ciervos, y también por el catxe (visit link) seguidamente está la casa forestal y la Fuente de Bono (sin agua), subiendo por la escalinata cortaremos camino para volver a la pista unos metros más arriba, aquí seguiremos las indicaciones de “Font de la Teula, Cueva de la galera y Favara”. A los 5 minutos encontraremos un caminito a la izquierda con un indicador, donde abandonaremos la pista forestal. En 20 minutos más, llegaremos a una bifurcación del sendero, hay que ir por el de la derecha, por donde bajaremos a unos bancales por donde continua el sendero hasta la cumbre de La Ratlla. El recorrido tiene 4,5 Km y dura 1:30 horas.

Acceso “B” – Desde la cumbre del Massalari, donde se encuentra otro caché, por el sendero PR-V38, a 30 minutos.
El catxe se encuentra fuera de la vista de los excursionistas, apartado de la cumbre.

Aquí podéis bajaros un track que recorre 4 caches en la zona: (visit link)